Lanserer nye hotellkonsepter
Best Western presenterer to nye konsepter for hotellutviklere.
Best Western International har utviklet hotellkonseptene Vib og Premier Collectiont for å møte etterspørselen etter nye hotelltilbud i urbane og primære markeder, melder selskapet.
Best Westerns nyeste hotelltilbud, Vib (forkortelse for Vibrant og uttales som Vibe), er en hotellprototype laget for det urbane markedet. Det omtales som et kompakt konsept som skal være kostnadseffektivt å bygge og drive for eiere og utviklere.
Konseptet fokuserer på design, komfort, teknologi og sosialt engasjement. Hotellene vil ha store, interaktive fellesarealer med lokalt tilsnitt, i tillegg til komfortable og stilige gjesterom. Gjester vil finne USB-porter og strømuttak for elektronikk, en mediavegg med skreddersydd innhold i lobbyen, smart-TV på hotellrommet til streaming av filmer og annet digitalt innhold, og LED belysning over hele hotellet.
BW Premier Collection er Best Westerns første soft brand-tilbud. Det vil bestå av utvalgte høykvalitetshoteller i primære markeder over hele verden. Disse hotellene vil ikke være offisielle Best Western medlemshoteller, men blir presentert og er tilgjengelige for booking på Best Westerns hjemmeside. Gjestene vil også kunne tjene og bruke Best Western Rewards poeng på alle BW Premier Collection hoteller.
– Vi ser at kravene og ønskene til dagens reisende utvikler seg, og det er vår jobb å følge denne utviklingen. Lanseringen av Vib og BW Premier Collection er et viktig grep for å møte de økende og skiftende kravene til våre gjester og andre reisende, sier David Kong, President og CEO i Best Western International.