Thon inn i internasjonal hotellallianse

Thon Hotels lover medlemmer flere fordeler når kjeden går inn i Global Hotel Alliance.

Publisert Sist oppdatert

Fra 20. mai går Thon Hotels inn i Global Hotel Alliance (GHA), verdens største allianse av uavhengige hoteller og hotellkjeder.   Avtalen omfatter samarbeid innen internasjonalt salg, distribusjon og et felles globalt lojalitetsprogram, GHA Discovery.

- For Thon Hotels er GHA en strategisk viktig samarbeidsparter som vil bidra til å styrke vår posisjon internasjonalt. Alle medlemmer av Thon Member få enda bedre og flere fordeler, sier administrerende direktør Morten Thorvaldsen i Thon Hotels i en pressemelding.

Lojalitetsprogrammet GHA Discovery har de siste par månedene vunnet flere priser i USA, blant annet for beste helhetlige lojalitetsprogram. Alle medlemmer av Thon Member vil nå også kunne bli medlem i GHA Discovery, og oppnå fordeler på over 450 hoteller verden over.   Medlemmene vil også kunne tjene opp poeng i EuroBonus

- Med lojalitetsprogrammet GHA Discovery vil vi kunne tilby våre mest trofaste medlemmer unike reiseopplevelser i Norge så vel som i utlandet, ved lokale opplevelser på det enkelte sted, sier markedsdirektør Turid Nyeggen i Thon Hotels.

Eksempler på opplevelser i Norge er scootertur i Kautokeino og Afternoon Tea på Hotel Bristol. Internasjonalt kan medlemmene delta på for eksempel kamelridning i Dubai og West End Show i London.   Thon Member vil fra lanseringen tilpasses de tre nivåene i GHA; Gold, Platinum og Black. 

Global Hotel Alliance er verdens største allianse av uavhengige hoteller, som samarbeider innen internasjonalt salg, distribusjon og fordelprogrammet GHA Discovery. 

GHA Discovery har over fire millioner medlemmer, og består av en rekke kjente internasjonale hotellkjeder som; Anantara, Doyle Collection, First, Kempinski, The Leela, Lungarno Collection, Marco Polo, Omni, Pan Pacific, Rydges, Rixos, Tivoli og Ultratravel Collection, med et samlet tilbud av mer enn 450 hoteller i 63 land.

 

 

Powered by Labrador CMS