Hun skal lede Quality Hotel i Norden
Jannicka Jingryd ny toppsjef.
Det betyr at samtlige hotellkjeder i Strawberry har fått ny kjededirektør i løpet av tre måneder. Det er et toppet lag Strawberry nå går inn i fremtiden med etter at Jannicka Jingryd er hentet inn som ny Vice President for Quality Hotel i Norden. Jingryd kommer fra Social Eatertainment Group hvor hun har vært Chief Operating Officer siden 2020, heter det i en pressemelding fra Strawberry.
– Vi er utrolig glade for å få Jannicka Jingryd med på laget som Vice President for Quality Hotel. Hun har gjennom karrieren tatt steg for steg og levert på toppnivå uansett hvilken utfordring hun har fått. Hennes tanker rundt hvordan Quality Hotel kan levere enda bedre gjesteopplevelser gjør at vi gleder oss til å få henne inn i startoppstillingen, sier Katalin Paldeak, Chief Operating Officer for kjedehotellene i Strawberry.
Jingryd startet i servicebransjen etter videregående skole og har blitt værende i bransjen siden. Gjennom 20 år har hun fått stadig mer ansvar og nye utfordringer og har de siste årene vært Managing Director for TGI Fridays i Sverige og Norge før hun i 2020 ble hentet til Social Eatertainment Group som står bak O’Learys, Harrys og Sing Sing Karaoke.
– Helt fra jeg ble skiftleder da jeg var servitør, har jeg vært opptatt av å skape gode team som leverer gode opplevelser til gjestene. De siste årene har jeg fått jobbe mer strategisk med varemerke- og konseptuvikling, salg og markedsføring og vekst, men fortsatt med team- og medarbeiderutvikling som prioritet. Jeg ser frem mot å bli kjent med nye kolleger i Quality Hotel og se hva min erfaring kan bidra til, sier påtroppende VP, Quality Hotel Norden, Jannicka Jingryd. Sterkt anbefalt Quality Hotel utgjør i dag 63 hotell i Norge og Sverige. Hotellene har møteog eventlokaler for de fleste anledninger, samt restaurant eller serveringstilbud. Gjennom transformasjonen til Strawberry, står også Quality Hotel foran en utvikling av konsept og merkevare.
– Jingryds brede kompetanseprofil og erfaring passer perfekt for å lede dette arbeidet. Hun er kjent for å være dyktig på å motivere sine team mot de mål som er satt, og vi trenger en med dokumenterte resultater fra å engasjere medarbeidere i den endringen Quality Hotel står overfor. Hun kommer med de varmeste anbefalinger, så vi har store forventninger til hva vi kan oppnå sammen, avslutter Paldeak.