Mina inn i salgsteamet til Radisson RED Oslo Økern
23-åringen mener det er en glede å jobbe for hotellet.
Nyest i teamet er Mina Konarboland (23) som kommer med rik erfaring fra Radisson systemet som kundene kjenner godt fra før.
I stillingen følger hun hele kundereisen fra forespørsel til gjennomføring med oppfølging i etterkant. Dette er en bevisst og viktig del av hotellets kundestrategi.
– Jeg har utviklet en stor kjærlighet for både event- og hotellbransjen, og visste at jeg ville bygge videre på min kompetanse innenfor dette. I mine tidligere erfaringer savnet jeg muligheten til å kunne følge et arrangement fra start til slutt og bygge større relasjon til kunden. Da mulighet dukket opp på Økern, tenkte jeg at det var et ypperlig sted for meg å lære, utvikle og erfare. Jeg ser stort potensiale for området rundt hotellet, og tror virkelig at hotellet kan bidra til å styrke de mulighetene nærområdet har. Konseptet RED er noe som passer meg som person veldig godt. Det er deilig å føle seg hjemme på jobb – det er en luksusvare, sier hun i en pressemelding fra hotellet.
– Jeg digger hotellet vårt og hva vi tilbyr. Jeg blir motivert av å jobbe her fordi det er utfordrende og veldig lærerikt, men også ekstremt gøy og kreativt. Alt i alt en glede å få være med på oppbyggingen av Radisson RED Oslo Økern, legger hun til.
Hotellet Radisson RED Oslo Økern driftes av Norlandia Hotel Group som et franchise-hotell i Radisson Hotel Group. Radisson RED-brandet er nytt i Norge og finnes i dag på Gardermoen og på Økern i Oslo.