Lanserer nye produkter for hotell og restaurant

Essity lanserer tre nye såper som tilpasset luksussegmentet. 

Publisert Sist oppdatert

Essity, produsenten bak Tork, lanserer tre nye luksussåper for hoteller, restauranter, kontorer, treningssentre og spa. Blant nyhetene finnes Tork Luksus skumsåpe og Tork Luksus flytende såpe som begge inneholder naturlig magnoliaekstrakt, heter det i en pressemelding.

Tork Luksus Skumsåpe består av 94 prosent naturlige ingredienser, mens Tork Luksus flytende såpe inneholder 95 prosent naturlige ingredienser, opplyser produsenten. 

I tillegg lanserer de Tork Luksus hår- og dusjsåpe, som kombinerer sjampo, balsam og fuktighetsgivende dusjkrem i ett produkt. Produktet består av 95 prosent naturlige ingredienser og er tilsatt arganolje.

Alle tre såpene er dermatologisk testet og oppfyller kriteriene til EU Ecolabel, det offisielle miljømerket i EU. Produktene kommer med nye etiketter som skal passe inn i eksklusive miljøer og kommer i dispensere som er raske å fylle på, samt sertifisert som Enkel å bruke, heter det i pressemeldingen.

– Gjester som befinner seg på eksklusive hoteller, restauranter, spa og treningssentre forventer en mer luksuriøs opplevelse på baderommet, sier Meri Wiik, kundemarkedssjef i Tork, i pressemeldingen. 

– Våre nye luksussåper møter disse forventningene, samtidig som de ivaretar bærekraftige hygienekrav og er kostnadseffektive i bruk.

Powered by Labrador CMS