SKAL TRYLLE: Årets sølvinner i Bocuse d´Or, Christopher W. Davidsen, kommer til TINES stand.

Får storfint messebesøk

TINE Partner byr på kokkelering i verdensklasse under SMAK 2017. Bocuse d’Or-vinner Ørjan Johannessen og sølvhelten Christopher W. Davidsen skal trylle med råvarene.

«Fremtiden er proffere» er temaet til TINE Partner på SMAK 2017. Og det kan knapt bli proffere enn ekspertisen som er hentet inn til årets messebegivenhet. På TINE Partner sin stand er det nemlig blant annet Bocuse-heltene Ørjan Johannessen og Christopher W. Davidsen som står for kokkeleringen.

– Vi henter inspirasjon og kunnskap blant de fremste på sitt felt. I fremtiden vil teknologisk innovasjon gjøre det enda enklere å bestille riktige varer og mengde tilpasset faktisk bruk. Dette vil blant annet føre til mindre matavfall og dermed penger spart, sier Terje Døsrønningen, direktør i TINE Partner. 

Kompetanse som konkurransefortrinn

TINE Partner skal på SMAK 2017 forklare og vise fremtidens kundereise.

ER KLAR: TINE-direktør Terje Døsrønninger har store planer på SMAK 2017.

– Innsikt, erfaring og kompetanse skiller oss fra andre i bransjen. Vi har gjennom mange års erfaring bygget et godt samarbeidsforhold og allianser med spennende miljøer som gjør oss interessante og konkurransedyktige, både nå og i tiden fremover, sier Døsrønningen. TINE Partner er å finne på området D02-12, og har mange arrangementer gjennom hele uken, sier Døsrønningen.

Dette skjer hos TINE Partner på SMAK 2017:

Tirsdag: På standen starter det allerede med en energirik frokost tirsdag morgen. Denne dagen læres det også bort enkle retter som kan inngå i det såkalte fjerde måltidet.

Onsdag: Besøk av Bocuse d’Or-kokkene Ørjan Johannessen og Christopher W. Davidsen, som skal trylle med forskjellige råvarer fra TINE.

Torsdag: Johannessen er tilbake på torsdag for å vise hvordan man kan bruke tradisjonsrik rømme og creme fraiche i moderne mat.

Fredag: Davidsen returnerer på fredag for å lære bort flere av sine kokketriks.

Vil skape verdier

TINE Partner er avdelingen i TINE som har ansvaret for alt salg til storhusholdningsmarkedet i Norge. Markedet spenner vidt, helt fra barnehager og skoler til hoteller, restauranter, kantiner, offentlig sektor, Forsvaret med flere.

– TINE Partner tar profesjonalisering på alvor og jobber allerede nå for å møte utfordringene og mulighetene vi ser i markedet fremover, sier Døsrønningen.

I tillegg til salgsfunksjonen har TINE Partner ansvar for oppfølging av sentrale kjedekunder, utvikling av produkter og konsepter for sine kundesegmenter, sisteleddsmarkedsføring, samt kontakt med ulike eksterne samarbeidspartnere.

Powered by Labrador CMS