Kjapp app fra Comfort
Comfort Hotel Bergen Airport tar nye steg for å tilby gode digitale løsninger for gjesten. Nå har de lansert en egen app for bestilling av mat og drikke.
– Vi skal være innovative og alltid i forkant når det kommer til nye løsninger. For oss er det helt naturlig å ta steget inn i den digitale verden også når det kommer til mat og drikke, sier Erlend Fardal Lunde som er General Manager på Comfort Hotel Bergen Airport.
Appen er utviklet av WeOrder og skal sikre at gjesten på Comfort Hotel Bergen Airport får en så enkel gjestereise som mulig.
Intern idé
Det var er Food & Beverages Manager, Victor Aguiar, som kom opp med ideen om at hotellet skulle utvikle sin egen app.
– Da jeg selv opplevde matbestilling gjennom app på en restaurant tenkte jeg med en gang at dette hadde passet utmerket hos oss, forteller Aguiar.
– Vi ønsker å gjøre det så enkelt som mulig for gjesten og appen er da ideell i en travel hverdag. Som gjest kan du laste ned appen, se på menyen, bestille og vente på SMS- eller pushvarsel når maten er klar. Det er EASY og det er SMART, sier han.
God mottakelse
Carl Nybø er en av hotellets servicestjerner og har tatt appen til sitt hjerte fra dag én.
– Den er lett å bruke og gir gjesten en ny mulighet til å bestille. Enten når man sitter på rommet eller er på vei til hotellet, slik at man slipper stå i kø, sier Nybø.
Fardal forteller at appen har blitt godt mottatt av gjester og hotellets intensjon er at hovedandelen av alle mat- og drikkebestillinger går gjennom appen i løpet av 2020.