– Omsetningen har økt fra måned til måned
Knallsuksess for takbaren på Radisson RED Oslo Økern.
Hotellet som driftes av Norlandia Hotel Group (NHG) under Radissons nye internasjonale brand Radisson åpnet 15.juli 2022, og i den forbindelse uttalte direktør Jørgen Holte at alle kunne være stolte av seg selv.
Ifølge en pressemelding fra hotellet, har svært mange besøkende funnet veien til takterrassen og tilhørende bar.
– Radisson REDs takbar har det siste året blitt det nye stedet som man må besøke når man er innom bydelen som ligger i Oslo øst. Med det spektakulære utsikten over hele Oslo by, har takbaren og takterrassen vært et samlingspunkt for de som jobber i området og for det lokale nabolaget. Hotellet har fått tilbakemeldinger om at det er blant stedene i Oslo med et av de med best utsikt over byen, heter det i pressemeldingen.
Hotellet har gjennomført flere arrangementer.
– Våre kvelder ble ekstra spesielle med kunstutstillinger, underholdning og DJ-er. Lokale artister og DJ-er har sørget for variert musikk som har komplementert våre gjesters mat- og drikkeopplevelser, sier salgs- og markedssjef, Fen Wang.
– Det har vært full fart siden åpningen og omsetningen har økt måned for måned. Det er jo ekstra hyggelig at gjester fra nabolaget setter så stor pris på baren på takterrassen. Nå gleder vi oss til noen travle måneder før julen senker seg, sier F&B-sjef Kjetil Grindhiem.
Hotellet presenterer nå en ny og spennende meny i restauranten.
Kjøkkensjef Ervis Qevani og kokketeamet har satt sammen en klassisk og særegen meny som vil glede hotellets gjester og besøkende.
– Det er lagt ned mye arbeid i å lage en meny som treffer de fleste kundegruppene og tilbakemeldingene vi har mottatt har vært overveldende positive. Dette vitner om at vårt dedikerte team har lyktes i å skape en kulinarisk opplevelse som virkelig treffer våre gjester. Vi har strukket oss langt for å sørge for at våre retter er en fryd for alle sanser, og vi ser frem til å dele den positive responsen med våre gjester.