HOPPENDE GLADE: Nordic Choice-gjengen har all grunn til å hoppe i det, etter dagens resultater.

Choice er best - Thon klatrer

Nordic Choice er hotellbransjens beste i årets måling av kundetilfredshet og lojalitet blant norske forbrukere. Men de må passe seg, for bakfra kommer Thon i rakettfart.

Resultatene fra Norsk Kundebarometer 2017 er inne, og kundene har talt: Nordic Choice Hotels er bransjens beste på kundetilfredshet og lojalitet.

(Saken fortsetter under bildet.)

 

TALLENES TALE: Slik ser resultatene fra årets undersøkelse ut.

Nordic Choice Hotels kan vise til fire stjerner i Norsk Kundebarometer 2017. Selskapet klatrer fra 87. plass i 2016 til en 42. plass i 2017.

– For en knallstart på uka! Hver eneste dag jobber alle i Nordic Choice Hotels utrolig hardt for å levere topp kvalitet, skreddersydde hotellopplevelser, og ikke minst en liten dose hverdagsmagi. At gjestene våre setter pris på innsatsen og belønner oss med dette fantastiske resultatet er den største utmerkelsen vi kan få, sier Petter Stordalen, eier av Nordic Choice Hotels.

Thon gjør kjempebyks

Selv om Nordic Choice klatrer hele 45 plasser på årets liste, er det en annen "kjenning" som fortjener tittelen "Årets hotellklatrer". Thon Hotels klatrer nemlig hele 68 plasser opp på Norsk Kundebarometer. Hotellkjeden ligger nå på 51. plass, mot fjorårets plassering på 119. plass.

Det gleder sjefen Morten Thorvaldsen.

THON-SJEF: Morten Thorvaldsen er fornøyd med kjempebykset.

– Vi har valgt en ny strategi for Thon Hotels de siste årene, og ser nå effekten av hardt arbeid i alle ledd. Vi setter gjestene våre først hver dag. Jeg har lyst til å takke våre fantastiske medarbeidere som alltid strekker seg lengre for gjestene våre. At Thon Hotels scorer høyt på kundetilfredshet og lojalitet er noe vi er svært stolte av, sier konserndirektør for Thon Hotels, Morten Thorvaldsen.

Av andre hotellkjeder kan det nevnes at Scandic Hotels plasserer seg på en 77. plass, men Radisson Blu ble nummer 117.

PS: Norsk Kundebarometer er en årlig kundetilfredshetsmåling. Formålet er å avdekke hvordan norske kunder opplever kvalitetsnivået på ulike bedrifter leveranser, enten det gjelder produkter eller tjenester. 

Powered by Labrador CMS