Rullet ut 230 PMS
– Å implementere Mews på tvers av 200 eiendommer var en enorm oppgave.
Mews har fullført en utrulling av sitt Property Management System (PMS) på tvers av hele Strawberrys hotellportefølje. Strawberry har allerede håndtert over 2,5 millioner bestillinger gjennom Mews, og i dag bruker 9000 ansatte ved nesten 230 av gruppens hoteller systemet, noe som sikrer brukervennlighet og samsvar for alle Strawberrys ansatte.
– Denne overgangen har vært en viktig del av vår kontinuerlige satsing på innovasjon, og vi er glade for at hele hotellporteføljen vår nå er basert på Mews, sier Eirik Bogsnes, konserndirektør i Strawberry.
– Teamene våre har raskt tilpasset seg den nye programvaren, og løsningen har allerede hatt stor innvirkning
på driften og gjesteopplevelsene.
Kiosk
Siden Strawberry flyttet sitt første hotell til Mews, har de allerede håndtert over 2,5 millioner reservasjoner via PMS. Ett av tre hoteller bruker Mews Kiosks som selvbetjeningsløsning for innsjekking der gjestene i gjennomsnitt bruker to og et halvt minutt per økt, inkludert kjøp av oppgraderinger ved kiosken, hevder Mews i en pressemelding.
– Å implementere Mews på tvers av 200 eiendommer var en enorm oppgave, ettersom hvert hotell også bruker en rekke integrasjoner som måtte overføres sømløst, sier Kari Anna Fiskvik, teknologidirektør ved Strawberry.
– I løpet av denne overgangen har vi oppdatert vårt tekniske økosystem og rekonstruert over 20 forskjellige systemer for å få maksimalt utbytte av Mews' Marketplace. Alle de involverte teamene gjorde en enestående jobb i overgangsperioden, og sørget for at standarden på hotelldriften ble opprettholdt.
15 integrasjoner
Hvert Strawberry-hotell er i gjennomsnitt tilkoblet til 15 aktive integrasjoner. Hotellkjeden brukte Mews Open API til å bygge tilpassede forbindelser til en rekke skreddersydde verktøy, i tillegg til å koble seg til ledende programvareløsninger for hotelldrift via Mews Marketplace.
– I løpet av de siste to årene har vi blitt godt kjent med Strawberry-teamet, og deres åpenhet for nye måter å jobbe på og engasjement for å levere bemerkelsesverdige gjesteopplevelser er en inspirasjon,, sier Matt Welle, administrerende direktør i Mews.