UMAMI Arena:

Messe, «after party» og lanseringsfest
– i den rekkefølgen!
Pinnacle Brands har ikke bare DJ med seg til UMAMI. Det inviteres også til after party og deretter lanseringsfest for Norrlands Guld på Kiosken Bar.

Når Hotellmagasinet kommer for å høre mer om Norrlands Guld, som produseres av Spendrups og distribueres av Stordalens nye ølsatsing, møter vi crewet fra Kiosken Bar.
Pinnacle Brands ligger vegg-i-vegg med Belmonte Beverage Groups stand, men de to selskapene skal drives helt selvstendig fra hverandre.
På standen til Pinnacle Brands er det så klart også leid inn en DJ som «blaster» musikk til alle de oppmøtte i B-salen i NOVA Spektrum.
«After party» og lanseringsfest
Ikke bare får du smake på edle dråper fra Spendrups, som er Sveriges største produsent av drikkevarer. Du blir også invitert til After Party i Kiosken Bar i Tordenskiolds gate etter messen på torsdag, og til lanseringsfest for Norrlands Guld på søndag 30. mars.
– Vi har gleden av å invitere til lanseringsfest på Kiosken, sier Geir Saanum til Hotellmagasinet.
– Norrlands Guld av Spendrups er for første gang på tapp, og det er kult at vi kan invitere folk fra bransjen til oss.
Bransjebar
Kiosken Bar inviterer også til UMAMI Afterparty i sine lokaler i Oslo. Det passer perfekt for konseptet de allerede kjører i Tordenskiolds gate.
– Vi skal være en plass hvor folk fra bransjen kan komme etter at de er ferdig på jobb og de andre stedene er stengt. De har eksklusive avtaler hos oss og får mingle med andre kolleger i samme bransje, sier Thomas Olsen i Kiosken Bar.
– Målet vårt er at dere skal snakke sammen. Vi jobber med eventer og arrangementer som skal gjøre det mulig for at folk i vår bransje skal kunne senke skuldrene, nyte god drikke og mingle med andre i bransjen.
