Hotellmagasinet mot nye høyder
Leserne strømmer til «nye» Hotellmagasinet.
– Det sier det meste om en interessert bransje – og et relevant fagnettsted. Innsikt og dybde er med andre ord ikke «ut», men mer etterspurt enn noen gang – i hvert fall i hotellnæringen, sier redaktør Rune Midtskogen.
Lovlig «industrispionasje»
Etter mange års drift som papirmagasin, gikk Hotellmagasinet i dvale for noen år siden. Forlaget bak Hotellmagasinet, Bjørgu AS, har imidlertid alltid hatt tro på produktet.
– I sin rette form, på nett, er Hotellmagasinet et ypperlig verktøy for benchmarking, industrispionasje og ikke minst å bli satt i stand til å se sammenhenger der andre sliter med å få oversikten, sier forlagsredaktør Thomas N. Witsø-Bjølmer.
Han understreker at Hotellmagasinet, i tillegg til å være viktig, også skal være en inspirasjonskilde.
Stordalen og Buchardt
Så langt har Hotellmagasinet etter comebacket intervjuet både Petter Stordalen, Anders Buchardt og for den skaks skyld innehaveren av «Norges verste hotell», Øyvind Lorange ved Moss Hotell & Apartments.
I tillegg kommer nærmere 100 artikler - bare i januar! Og sakene blir lest.
Hotellmagasinet har også en egen «nytt om navn»-spalte.
Abonnement
Witsø-Bjølmer forklarer at Hotellmagasinet nå er åpent for alle, men at nettstedet i nær fremtid vil bli lukket og dyrket som et bransjenettsted.
– Abonnementer vil bli solgt både på konsern-, hotell- og personnivå. Prisene er ennå ikke klare, men forretningskritiske nyheter og innsikt er naturligvis ikke gratis. Vi regner med at de fleste ser verdien av å holde seg oppdatert i en så dynamisk næring som hotellbransjen.
Nye Hotellmagasinet vil også tilby leverandørnæringen muligheten til å annonsere.
– Hotellmagasinet er spot on for fremoverlente leverandører av alt fra mat og vin til store husholdningsmaskiner. Hos oss treffer du mange – og alle er relevante! sier salgssjef Trine Johannessen.
Ta kontakt med oss her: