Inngår samarbeid på innkjøp
Fursetgruppen inngår samarbeid på innkjøp og har meldt inn sine 28 steder i NHO Reiseliv Innkjøpskjeden.
Fursetgruppen består av noen av Oslos meste kjente restauranter, som Grand Café, Ekebergrestauranten og Festningen. I tillegg drifter de kantiner, selskapslokaler, fullservice catering og events.
De har lenge vært medlem av NHO Reiseliv og etter en omfattende runde for å vurdere ulike løsninger for innkjøp, falt valget til slutt på NHO Reiseliv Innkjøpskjeden.
– I Fursetgruppen AS er vi opptatt av å levere kvalitet i alle deler av vår virksomhet – fra uforglemmelige gjesteopplevelser til bærekraftige løsninger, sier operations manager Jan Terjung i Fursetgruppen.
– Å bli en del av Innkjøpskjeden har vist seg å være en uvurderlig ressurs for å nå disse målene. Vi får tilgang til leverandører av høy kvalitet og gunstige avtaler, som gjør det mulig for oss å optimalisere kostnadene uten å gå på kompromiss med våre høye standarder.
Engasjement for bærekraft
Jan Terjung mener Fursetgruppen tjener på en mer effektiv innkjøpsprosess og forteller at de deler verdiene til leverandørene i NHO Reiseliv Innkjøpskjeden.
– I tillegg gjør en mer effektiv innkjøpsprosess at vi kan fokusere på innovasjon og videreutvikling av våre tjenester.
– Dette partnerskapet understreker også vårt engasjement for bærekraft gjennom samarbeid med leverandører som deler våre verdier. Vi er stolte av å være en del av dette sterke nettverket.
Balanse i markedet
NHO Reiseliv Innkjøpskjeden sier de jobber for at balansen i markedet skal være sunn og bærekraftig og gir sine medlemmer valgfrihet med framforhandlede rabatter og betingelser fra over 190 leverandører.
I tillegg stilles det høye krav til disse slik at medlemmene kan fokusere på sine gjester, medarbeidere og daglige drift.
– Fursetgruppen har lenge vært en viktig samarbeidspartner for NHO Reiseliv, sier key account manager Marit Norheim i NHO Reiseliv Innkjøpskjeden.
Hun ser frem til et tettere samarbeidet med Fursetgruppen.
– Det at vi nå har inngått et samarbeid også på innkjøp er en stor glede. De er en seriøs og engasjert gruppering som holder fokus på å bevare det unike konseptet til hver enkelt restaurant, fortsetter Norheim.
– Vi i innkjøpskjeden skal sørge for at vi til enhver tid kan tilpasse oss disse konseptene og bidra til at de kan holde en god og økonomisk drift, samtidig som de kan fortsette å levere varer av den beste av kvalitet.