Nå blir Hotellmagasinet helproft
Hotellmagasinet «proffer opp». Nå koster det penger å lese nyheter om hotellbransjen.
– Vi gjør som hotellene; tar betalt og leverer en førsteklasses opplevelse! Forretningskritiske nyheter og innsikt er naturligvis ikke gratis. Vi regner med at de fleste ser verdien av å holde seg oppdatert i en så dynamisk næring som hotellbransjen, sier forlagsredaktør Thomas N. Witsø-Bjølmer.
– 365 dager med nyheter, intervjuer, fagstoff og «sladder» koster det samme som én natt på et medium hotell. Det er ingenting for en som vil opp og frem, legger han til.
Prisen på et årsabonnement er 1990 kroner. Går man sammen på hotellet og etablerer mellom to og fem brukere, er det 15% rabatt.
Er det flere enn fem på hotellet eller i kjeden som ønsker å holde seg up to date, skreddersyr vi et tilbud til dere.
Etter mange års drift som papirmagasin, gikk Hotellmagasinet i dvale for noen år siden. På nett er det lite som minner om dvale. De siste månedene har Hotellmagasinet hatt svært gode lesertall.
– Vi produserer inntil 100 artikler i måneden. Det gjør Hotellmagasinet til et ypperlig verktøy for benchmarking, få markedsinnsikt og ikke minst å bli satt i stand til å se sammenhenger der andre sliter med å få oversikten, sier redaktør Rune Midtskogen.