Milepæl for First Hotels' lojalitetsprogram
Feirer 500 000 medlemmer i lojalitetsprogrammet First Member.
First Hotels International kunne denne uken kunngjøre at selskapets lojalitetsprogram, First Member, har passert 500 000 medlemmer.
Dette markerer en betydelig milepæl for hotellkjeden, som har hatt en god vekst i antall medlemmer de siste årene. Det skriver selskapet selv i en pressemelding.
Kraftig økning
Medlemmer av First Member-programmet får tilgang til fordeler som rabatterte priser på overnatting til gratis oppgraderinger, tidlig innsjekk og eksklusive medlemstilbud. Medlemmene tjener også FirstCoins som kan brukes til å betale for hotellopphold i hele Skandinavia.
Hittil i år har antall nye medlemmer økt med over 30 prosent sammenlignet med samme periode i fjor.
– At vi nå har passert 500 000 medlemmer er en milepæl som vi er ekstremt stolte av, sier Hege Damlien, Marketing Director i First Hotels International i pressemeldingen.
– Tydelig tegn
Lojalitetsprogrammet First Member har vært en hjørnestein i kjedens strategi om å bygge langsiktige relasjoner med sine gjester, samtidig som det gir medlemmene merverdi for hver krone de bruker på overnatting, skriver First Hotels i pressemeldingen.
- Den gode medlemsveksten er et tydelig tegn på at vårt medlemsprogram oppleves attraktivt, og det underbygges også av en nylig gjennomført medlemsundersøkelse hvor medlemstilfredsheten er svært høy. Vi har som mål å tilby våre gjester mer enn bare et opphold – vi vil at de skal føle seg ivaretatt, få minneverdige opplevelser og belønnes for deres lojalitet, og det ser ut som vi har lykkes med, fortsetter Damlien.
For å markere milepælen med 500 000 medlemmer er First Hotels ute med ulike kampanjer som gir medlemmene ytterligere fordeler, der de kan tjene ekstra FirstCoins, samt aktiviteter der medlemmene kan vinne hotellopphold i Sverige, Norge, Danmark og på Grønland, skriver selskapet.
– Det er inspirerende å se at så mange velger å bli en del av First Member-familien. Vi jobber kontinuerlig med å utvikle programmet slik at det reflekterer våre gjesters ønsker og behov. Samtidig jobber vi også med å utvide hotellporteføljen vår, slik at våre medlemmer får flest mulig destinasjoner å velge mellom, sier Damlien.